10 november 2011

Voorbereidingen

Zo zachtjes aan beginnen we toch wat onrustig te worden en komt de grote reis naar onze zoon steeds dichterbij. Er is helaas nog geen datum bekend, maar de kans is echt aanwezig dat we hem dit jaar nog mogen ophalen. We hebben dus nog een paar weken de tijd waarin het een en ander geregeld moet worden. In huis hebben we het nu aardig op orde. Jacintha is verhuisd naar de zolder en Jorinde heeft nu haar kamer. Met een paar leuke stickers en een nieuw dekbed hebben we er een prinsessenkamer van gemaakt en Jorinde is helemaal in haar nopjes. De oude kamer van Jorinde is inmiddels omgetoverd tot een Bob de Bouwer kamer voor Jari. Ook hier hebben we niet heel veel aan hoeven doen, er is een muur geverfd en verder stickers en een nieuw dekbed. Met minimale kosten toch een hele leuke kamer! (nieuwe gordijnen zijn nog in de maak)












Vandaag hebben we de inentingen geregeld, die gaan we volgende week laten prikken (ik hoop niet dat Jacintha dit leest want die gaat helemaal in de stress!). We zijn aan het nadenken over het kaartje, welkomstfeestje, dingen die we mee moeten nemen en ga zo maar door, er is nog genoeg te doen.

Verder kan ik nog vertellen dat ik een andere baan heb gevonden, ik kan nu lekker in ons eigen dorp aan de slag bij een leuk en klein bedrijf. Als we terug zijn uit China en na mijn adoptieverlof ga ik daar beginnen. Het scheelt me enorm veel reistijd, nu zit ik per dag toch wel een uur in de auto en dat is straks 10 minuten op de fiets. Ideaal toch?

We hebben in de afgelopen tijd ook onze adoptievrienden op bezoek gehad, altijd weer heel gezellig en de meiden kijken daar naar uit. In de herfstvakantie kwam Yanna Yu en afgelopen zaterdag was het de beurt aan Rosa-Lin en Anne-Mei, uiteraard met hun papa's en mama's.



















Genoeg voor deze blog, het is een heel verhaal geworden. Hou de site maar goed in de gaten, want we verwachten (en hopen) binnenkort wel iets meer te weten.

5 opmerkingen:

  1. Stoere kamer wordt het/is het. Leuk hoor. Ik hou je site in de gaten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's zeg van de meiden ! Ze hebben echt weer genoten.
    Als Wim nog wat tijd over heeft kan hij dan nog een paar plaatjes naar mij mailen??
    Dom he om de laarsjes van Anne-Mei te laten staan. Hopelijk hebben we ze woensdag weer in huis. We kijken uit naar een afreisdatum!
    Goed weekend, Wim,Agnes,Laurens,Rosa-Lin en Anne-Mei

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,
    Hopelijk lukt het nu wel. Gefeliciteerd met je nieuwe baan! hartstikke goed en wat een verassing. En de kamers nu helemaal af, leuk hoor! Laat die afreisdatum nu maar komen, jullie zijn er klaar voor! We duimen voor jullie dat de datum snel komt. Groetjes aan de meiden.
    Ivar, Ingrid, Lin Si en Mika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier nog zo'n stresskipje als het om prikken gaat...en ja helaas, alleen de kids moeten bij ons, wij zijn door de herhalingsprikken genoeg beschermd.... 1 december hebben wij een afspraak.
    Wij wachten in spanning met jullie mee, want als jullie iets weten, weten wij ook weer meer.... Ik denk dat we nu wel echt kunnen zeggen: Tot in het vliegtuig!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OH! we houden de site zeker in de gaten! Spannend hoor. We duimen mee dat het nog 2011 is, als jullie je zoontje en broertje ontmoeten. De kamers zijn allemaal prachtig geworden. Wat een geregel dan opeens he. Heel het huis op z'n kop! En fijn dat je een nieuwe baan hebt, van harte hoor. Dat zal inderdaad veel schelen straks.
    groetjes, Arianne

    BeantwoordenVerwijderen