30 juni 2011

Documenten compleet

K&T heeft onze documenten nagekeken en toen bleek dat mijn naam verkeerd stond geschreven op de Beginseltoestemming. Grrr. Ik heb een ij in mijn naam, maar dat kan ook een y zijn. Op mijn paspoort staat een y, dus dan moet het op alle documenten zo geschreven worden.
We hadden alles wel 5x gecheckt en precies de BT is er doorheen gefloept. Dus Justitie maar weer geschreven met een verzoek om een nieuwe te sturen. Eigenlijk wel vreemd dat ik in de systemen niet standaard dezelfde naam heb. De Verklaring omtrent Gedrag (VOG) komt ook bij Justitie vandaan en die hadden het wel goed geschreven. Hoe kan dit? Gebruiken ze bij Justitie niet hetzelfde bestand???
Daar denken we verder maar niet over na, het is inmiddels weer geregeld en K&T doet nu de laatste check. Hopelijk kunnen we volgende beginnen met het legaliseren.

1 opmerking:

  1. Wat jammer nou! Ja, een ij of y is altijd lastig! Net als een ph in je naam. Dat wordt dan vaak een f.

    Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen