26 oktober 2011

LOA???

Vanmiddag toen ik uit m'n werk kwam, zag ik een grote witte bus in de straat staan. Deze is van de postbode die pakketjes en aangetekende post brengt. Ik dus snel onze brievenbus openmaken en jawel: een briefje dat er aangetekende post voor ons is en dat hij morgen terugkomt. Ondertussen zag ik net de bus wegrijden, want ik wilde er direct naar toe rennen om te vragen of ik die brief nog kon krijgen. Helaas, niet gelukt. Het kan haast niet anders dat dit de bewuste brief uit China is waar we nu al 12 weken op wachten, morgen weten we het zeker!
Na ontvangst van deze brief duurt het nog 6-8 weken voordat je mag afreizen, in ons geval kom je dan net rond de kersttijd uit. We gaan er eigenlijk vanuit dat ze onze reis in januari plannen, maar misschien is er nog een heeeel klein kansje dat het toch nog december wordt. Heel spannend!!!

3 opmerkingen:

  1. Ik zag dat je net gebeld had , dus even op de site kijken en ja hoor!!!! de LOA.
    Fijn , die onzekerheid hebben jullie weer achter de rug.
    Op naar de Ta.
    Weer een reden om chinees te gaan halen;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk, zou wel leuk zijn he, samen kerst.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dan heb je toch de neiging om achter die bus aan te hollen, maar ja die ene dag maakt ook niet meer uit. Weer een stapje richting jullie mannetje en als je kijkt bij Dick en Hinke dan kan het ook maar zo nog december worden, dat zou wel heel speciaal zijn (en ook erg koud !!)
    groeten Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen